فرمانده سپاه سمنان: رسانه‌ها با اقناع افکار عمومی در جهاد تبیین نقش‌آفرین هستند

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی پیش‌برنده تحقق جهاد تبیین هستند و انتظار می‌رود بیش از پیش نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمید دامغانی عصر سه‌شنبه در اختتامیه ششمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در سالن اجتماعات سپاه استان، افزود: جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز برای نقش‌برآب کردن دسیسه دشمنان است.

وی بیان کرد: پیروزی در مقابل تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان نیازمند وحدت ملی است.

وی ادامه داد: اعتمادزدایی از نظام، سیاه‌نمایی به هر دلیل و بزرگ‌نمایی آفت کشور است و افرادی که به دنبال القای ناکارآمدی هستند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

رسانه و جوانان اهداف جبهه سلطه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم در این نشست گفت: در منظومه فکری جهان سلطه در جنگ ترکیبی مولفه‌هایی وجود دارد که رسانه و فضای مجازی و جوانان هدف جبهه سلطه است.

احمد ریواده ادامه داد: غفلت و انفعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی آفت است و باید مراقب و هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: تولید محتوای فاخر از اهداف جشنواره ابوذر است و این اقدامی ارزشمند در رویارویی با دشمنان است.

ریواده تصریح کرد: محورهای جشنواره ابوذر در زمینه امیدبخشی و جهاد تبیین مثال‌زدنی است و باید تولید محتوا از سوی رسانه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: ارسال ۹۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان سمنان نشان از توانمندی رسانه‌ای در این استان است و باید ۴۴ برگزیده جشنواره مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی در تولید محتوا قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به در پیش‌بودن دهه‌فجر، گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا در زمینه امیدافزایی، ارتقای سرمایه اجتماعی، وحدت، همدلی و همگرایی نقش‌آفرین باشند.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در این نشست گفت: در مجموع ۹۸۱ اثر در بخش حرفه ای، تجربی و دانش آموزی در ۱۲ قالب رسانه‌ای و ۱۴ موضوع متنوع و بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه آب و برق به دبیرخانه رسید که در مقایسه با سال گذشته از نظر کمی ۲۰ درصد افزایش داشت.

حسین نورانیان با بیان اینکه از اعلام فراخوان تا برگزاری آیین اختتامیه ۱۱ماه برای تدارک و اجرای این جشنواره زمان صرف شد، تصریح کرد: ۴۴ برگزیده نهایی بخش‌های مختلف با نظر ۱۴ داور با ترکیب جدیدی از پیشکسوتان و جوانان هم‌استانی و خُبرگان تراز اول برون‌استانی برگزیده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha