۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85016041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ پروژه در گناوه آماده افتتاح و اجرا است

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۰
کد خبر: 85016041
۷۰ پروژه در گناوه آماده افتتاح و اجرا است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شود.

محمدتقی صفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۵۵ پروژه افتتاح و ۱۵ طرح آغاز عملیات اجرایی است.

وی بیان کرد: از مجموع ۵۸ پروژه عمرانی ۴۷ مورد بهره برداری و ۱۱ طرح آغاز عملیات اجرایی است و از ۱۲ پروژه اقتصادی، هشت پروژه افتتاحی و چهار طرح عملیات اجرایی آنها در بخش های مختلف آغاز خواهد شد.

صفری اظهارداشت: ۴۲۰ میلیاردتومان برای پروژه‌های افتتاحی و ۲ هزار میلیادرتومان نیز به پروژه‌های اجرایی اختصاص یافته است.

فرماندار گناوه گفت: طرح توسعه بندرگناوه یکی از مهم‌ترین طرح‌های شاخص دهه مبارک فجر است که با اعتبار یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح که در سه بازه زمانی ۱۵ ساله اجرایی و به پایان خواهد رسید، تحول شگرفی در حوزه تجارت و دریانوردی و رونق اقتصادی این شهرستان برداشته خواهد شد.

صفری با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: پروژه های افتتاحی و اجرایی شاخص دهه مبارک فجر با حضور استاندار بوشهر انجام و تقدیم مردم نجیب خواهد شد.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha