۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85016056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهار: ۹۱ پروژه با ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح است

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: ۹۱ پروژه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح می شود که زمینه اشتغال برای ۵۳ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهار «روح‌اله نباتی» افزود: برای این تعداد پروژه ۱۵۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۱۴ پروژه با پیش بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در این ایام آغاز می شود.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: سه پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شامل سردخانه بالای صفر با ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، فاز دوم تولید گل و گیاه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، واحد تولید لوله پلیمر با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در اولین روز دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

نباتی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی، اجرای روکش آسفالت محور پلیس راه به حسین آباد ، ۱۲ طرح برق رسانی، سه طرح گاز رسانی و ۲۶ طرح مخابراتی از دیگر طرحهای قابل افتتاح در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به پنج پروژه قابل افتتاح جهادکشاورزی نیز گفت: این طرح ها با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۷ نفر به بهره برداری می رسد.

فرماندار بهار: ۹۱ پروژه با اشتغالزایی ۵۳ نفر آماده افتتاح است

وی با تاکید بر بیان دستاوردها و خدمات انقلاب برای جامعه و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان توسط رسانه ها و خبرنگاران یادآور شد: دهه مبارک‌فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات نظام است چرا که جهاد تبیین رسانه ها از نقش موثری در ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه دارد.

نباتی همچنین از پیش بینی برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی دهه مبارک‌فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: جشن انقلاب، یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه هایی است که در این دهه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان اعلام کرد: دهه فجر امسال در سطح استان همدان۹۵۶ طرح به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش ۸۵۲ میلیارد تومان آغاز می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha