استاندار خراسان رضوی:اسلام تضمین کننده استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: شعار اصلی مردم در زمان پیروزی انقلاب، "استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی بود" و اسلام تضمین کننده این شعار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه و در مراسم آغازین چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری استان، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و مردم شهید پرور استان خراسان رضوی افزود: کشور ما در آن دوره مستقل نبود و مردم آزادی را حس نمی‌کردند و نقشی برای حضور مردم وجود نداشت ولی بعد از انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات نشان از نقش مشارکتی مردم دارد.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه(ع) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان اضافه کرد: دانش آموزان در جریان نهضت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام الهی سهم ویژه ای بر عهده گرفتند و در طول عمر نظام اسلامی در حفاظت از این نظام نقش تعیین کننده و ویژه ای داشتند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به خاطرات خود از آن زمان اظهار کرد: تقدیم بیش از ۳۳ هزار شهید دانش آموز به خصوص در دوران دفاع مقدس نمونه ای از این حضور است و آنها در همه صحنه‌هایی که نیاز به حضور گسترده دانش آموزان بود، در میدان حاضر شدند و از این نظام دفاع می‌کردند.

نظری افزود:پیام حضور دانش آموزان در این اجتماع خطاب به شهدا و شهید سلیمانی این است که مسیر انقلاب را با تعهد، دنبال و وظیفه خود را در ادامه راه شهدا ایفا می کنند.

استاندار خراسان رضوی:اسلام تضمین کننده استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

وی ادامه داد: دنیای استکبار به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی است و اکنون شاهد استحکام و ادامه این مسیر توسط مردم هستیم و نسل آینده انقلاب رو به جلو گام بر خواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: نسل آینده با اعتقاد راسخ و با بصیرت همراه با تمسک به اصول انقلاب اسلامی و فهم بسیار بالا ، مسیر این انقلاب و نظام را به پیش خواهند راند.

نظری افزود: نسل جوان ما در حال فراگیری آموزش، باید پرورش را هم دنبال کنند و آشنایی آنها با اهداف انقلاب اسلامی قابل اهمیت است.

وی اضافه کرد: جوانان باید به دور از عملیات رسانه‌ای که دشمن در دستور کار خود قرار داده است بدانند و آگاه باشند که انقلاب اسلامی ایران چه اهدافی دارد؛ آنها باید استقلال و آزادی را به معنی حقیقی کلمه حس کنند و نقش حضور مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ملموس شود و در این صورت است که تکالیف خود را در انجام وظایف و پیاده سازی اهداف انقلاب ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha