استاندار خراسان رضوی: نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات مهم است

مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی گفت: نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو مورد تاکید است، شهید رییسی همیشه برای نسل جوان و آماده شدن آن‌ها برای گرفتن مسوولیت‌ها در اجتماع دغدغه داشت.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست قرارگاه طرح میدان ۱۴۰۳ در جمع برخی از نمایندگان دانش آموزان خراسان رضوی افزود: برای حضور موثر دانش آموزان در عرصه انتخابات از فرمانداران و مسوولان آموزش و پرورش استان خواسته شده است، حداکثر همکاری را با دانش‌آموزان داشته باشند تا دانش‌آموزان نقش اصلی خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت آموزش و پرورش به‌ عنوان ظرفیت آموزش و تربیت نسل آینده بیان کرد: برای تحقق هدف آموزش و پرورش به میدان نیاز است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در میدان هم آموزش‌ها تمرین می شود و هم آمادگی لازم برای تحقق آموزش‌ها برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: پیاده‌سازی برنامه‌ها نیاز به آموزش و پرورش دارد، بر این اساس بهترین اثر را میدان‌های واقعی دارند و نسل جدید ما که می‌توانند آموخته‌های خود را در این میدان واقعی تمرین کنند.

نشست قرارگاه طرح میدان با هدف مشارکت نسل جوان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به صورت ۲ جلسه متوالی با گروه پسران و دختران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha