وظیفه دانشگاهیان سرلوحه قراردادن بیانات رهبری در گام دوم انقلاب است

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه این است که بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، ابراهیم تقی زاده روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در پیامی نوشت: دهه مبارکه فجر یادآور پایان استبداد و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است. ایامی که ملت ایران، متحد و یکپارچه در جهادی فراگیر با هدایت های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کرد و منشاء تحولات عظیم شدند.

وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ بر بستر دین و اخلاق شد.

رئیس دانشگاه پیام نور در این پیام تاکید کرد: بدون تردید، در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین، ایمان و آرمان های اسلامی اهتمام ورزید.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در پی ممانعت از تحقق اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند، وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه، این است که بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و ضمن تبیین، تشریح و انتقال تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی، نمایش دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها، تولید علم و دانش، گسترش مرزهای دانش، دیپلماسی علمی، ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ارتقای هویت دینی و ملی به شکلی مطلوب و ویژه بکوشیم.

تقی زاده در این پیام اعلام کرد که خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور خود را وامدار خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان از صدر انقلاب تاکنون می داند و برای تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت می کند و بار دیگر همگام و هم صدا با تمامی اقشار بصیر و انقلابی جامعه، ندای اتحاد، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را سر می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha