بهترین راه مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است

تهران- ایرنا- رییس سازمان بسیج اساتید کشور تاکید کرد: ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی برگزار می کند که با پشتیبانی همه جانبه دشمنان شاهد جنگ های شناختی ترکیبی بود و بهترین راه مواجهه با این جنگ ترکیبی جهاد تبیین است که نشاط اجتماعی و آمیدآفرینی را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی روز چهارشنبه در پیامی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی نوشت: ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارکی است که تجلی حماسه‌ای ماندگار و تحول آفرین از سوی ملتی غیور و پیشتاز است. انقلاب اسلامی به راستی انفجار نور بود؛ رویدادی که آن را باید معجزه عصر نوین دانست؛ چرا که در چارچوب انقلاب‌های مرسوم و معمول زمینی قابل تحلیل نبوده است.

در ادامه این پیام آمده است: انقلاب اسلامی، نظامی ولایی با تکیه بر مردم‌سالاری دینی ایجاد کرد که به حل «بحران مشارکت سیاسی»، «گسترش معنویت و اخلاق»، «از بین بردن ماهیت طبقاتی دولت در ایران»، «ایجاد نسبی برابری فرصت‌ها»، «قطع نفوذ خارجی و تأمین استقلال ملی»، «پاسداشت آزادی بیان» و «دستیابی به دانش‌های راهبردی» انجامید؛ اینها از جمله مهمترین دستاوردهای بنیادین و معنوی این انقلاب است .

بهترین راه مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است

مردانی در این پیام آورده است: مجموع این دستاوردها از یک سو به انسانی‌تر شدن شرایط زندگی در کشور کمک کرده و از سوی دیگر، درجه‌ اعتماد به نفس، خودباوری و حتی خودشکوفایی ملی در ایران را ارتقا داده است. اگر امروز در حوزه‌های «دفاعی» و «علمی»، جوانان این مرزوبوم، مرزهای دانش را جابجا کرده‌اند، این در سایه‌ خودباوری و اعتماد به نفسی است که موتورمحرکه آن انقلاب اسلامی است. با تمام دشمنی ها شاهدیم که حمایت مردم از آرمان والای انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است.

وی در این پیام تاکید کرد: ملت مسلمان ایران امسال سالگرد پیروزی انقلاب خویش را در حالی برگزار می‌کند که در ماه‌های گذشته شاهد اغتشاشاتی بود که با پشتیبانی همه جانبه و مداوم دشمنان ملت ایران در قالب جنگ‌های شناختی و ترکیبی بوده است و بهترین راه مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن «جهاد تبیین» است که نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را در پی خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور در پایان پیام خود آورده است: نهضت استادی بسیج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد در راستای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ادای دین به شهدا در تبیین‌ دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی تمامی مساعی خویش را به کار خواهد برد و امیدوار است ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه جوانان عزیز با هوشیاری کم نظیر خویش مثل همیشه دشمنان انقلاب و مردم را ناکام گذاشته و پیروزی در جنگ شناختی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha