۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85016634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی در اردبیل تشدید شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85016634
نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی در اردبیل تشدید شد

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان اردبیل از افزایش نظارت‌ها بر فعالیت مراکز اقامتی با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا محمدرضا شایقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی ۱۴۰۲ ، نظارت‌ها بر اصناف، مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و سایر واحدهای خدماتی مرتبط افزایش می‌یابد.

وی افزود: کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان اردبیل تاکید کرد: با توجه به شروع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو میزبانی از مسافران نوروزی امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و این رویداد فرصت مهمی برای توسعه گردشگری اردبیل در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

همچنین در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل برنامه‌ها و اقدامات خود را در راستای استقبال از مسافران نوروزی مطرح کردند و تصمیماتی در راستای ارائه خدمات مطلوب اتخاذ شد.

استان اردبیل با حدود یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه به شمار می‌رود.

پیش از شیوع ویروس کرونا ۳۲ واحد هتل، ۸۷ واحد هتل آپارتمان، ۹۸ واحد مهمان‌پذیر، سه واحد کمپینگ و ۲ مجتمع گردشگری در کنار ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی سالانه پذیرای هشت میلیون نفر گردشگر داخلی و افزون بر ۱.۶ میلیون گردشگر خارجی را در این استان میزبانی می‌کردند.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha