۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85017016
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نساجی: گل دقایق ابتدایی نیمه دوم ملوان ما را غافلگیر کرد

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: گل دقایق ابتدایی نیمه دوم ملوان نقشه‌های ما را بر هم زد و غافلگیر شدیم.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و نساجی مازندران در بندرانزلی اظهار داشت: در نیمه اول سعی کردیم ملوان را کنترل کرده و فرصت گلزنی را از این تیم بگیریم که در نهایت موفق عمل کردیم.

وی افزود: هدف ما این بود که در نیمه دوم نیز با تعویض‌ها کنترل بازی را در دست بگیریم و با تغییر تاکتیک بتوانیم حتی به گل دست یابیم اما متاسفانه در همان دقایق ابتدایی این نیمه گل خوردیم که این امر تا حدی بر نحوه بازی ما تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: با این وجود سعی کردیم سیستم را عوض کنیم و بهتر هم بازی کردیم و چند موقعیت گلزنی نیز بدست آوردیم امانتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و در نهایت مغلوب شدیم، البته ما در این بازی ۶ بازیکن خود را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اضافه کرد: کریم اسلامی، ایوب کلانتری و احمد موسوی سه بازیکن محروم بودند، همچنین مهرداد عبدی، علی شجاعی و علی ابراهیمی نیز سه بازیکن مصدوم بودند که نتوانستند ما را در این دیدار همراهی کنند.

مطهری بیان کرد: البته این پیروزی را به تیم خوب ملوان و هوادارانش ونیزگروه داوری تبریک می‌گویم که فوق العاده بودند و به نظرم امیرسامان سلطانی نوید یک فغانی دیگر را به فوتبال ما می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بابت این شکست از باشگاه نساجی می‌خواهم که اولین نفر مرا جریمه کند چون مستحق این جریمه هستم و از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم به خصوص آنهایی که امروز در ورزشگاه تیم‌شان را حمایت کردند.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران عصر چهارشنبه در هفته هیجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیش از انجام این دیدار و تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha