۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85016895
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

ملوان با برتری برابر نساجی فاتح دربی شمال کشور شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر در دربی شمال کشور مقابل نساجی مازندران به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران عصر چهارشنبه در هفته هیجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور چهار هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

ملوانان در نیمه اول این مسابقه، تیم برتر میدان بودند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت‌ها سود ببرند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد، ضمن اینکه ۲ ضربه بازیکنان ملوان در این نیمه به دیرک دروازه اصابت کرد و همچنین کادرفنی ملوان معتقد بودند که داور باید یک ضربه پنالتی به سود آنان اعلام می‌کرد.

با شروع نیمه دوم ملوانان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۸ موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند که سجاد بازگیر بازیکن تکنیکی این تیم توانست از روی خط دروازه، توپ را به گل تبدیل کند تا ملوانان در آغاز نیمه دوم به گل برتری خود دست یابند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بازیکنان هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند اما هیچ‌یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را امیرسامان سلطانی با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و علی رعیت برعهده داشتند.

در جریان این مسابقه حامد شیری از نساجی مازندران، میلاد جهانی و امیر شهیم از ملوان کارت زرد دریافت کردند، بابک پورغلامی مربی ملوان نیز به دلیل اعتراض به داوربا کارت قرمز مواجه شد.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، عبدالله حسینی، علیرضا خوش‌کفا، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، مسعود زائرکاظمینی، (دقیقه ۴۱ مهدی مومنی)، میلاد جهانی، محمدصادق بارانی(دقیقه ۸۲ مهدی موقری)، مهران احمدی(دقیقه ۸۲ پدرام قاضی پور)، سهیل فداکار(دقیقه ۷۲ امیر شهیم)، سجاد بازگیر به سرمربیگری مازیار زارع مقابل نساجی مازندران قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال نساجی مازندران با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، صابر حردانی، رضا جعفری، احمد عبدالله‌زاده(دقیقه ۶۶ محمد عباسی)، علی داوران، محمد شریفی(دقیقهد ۸۴ متین کریم‌زاده)، حسین زامهران(دقیقه ۸۴ عرفان گل‌محمدی)، آداما نیانه و سرمربیگری حمید مطهری رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از انجام این مسابقه تا پایان هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha