استاندار: ۶۸۶ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح می شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۸۶ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح می شود که از این تعداد ۵۶۹ طرح افتتاح و ۱۱۷ طرح هم کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

سید علی احمدزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دهه فجر امسال، یک هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاحی هزینه شده است و یک هزار و ۲۰۹ میلیارد تومان برای پروژه های کلنگ‌زنی هزینه خواهد شد.

وی افزود: تصفیه خانه آب شهر یاسوج، آبرسانی به غرب دهدشت، پارک آبی یاسوج، بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک، پروژه های نوسازی مدارس، پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری، طرح‌های آبرسانی و گازرسانی از جمله طرح‌هایی هستند که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عمده پروژه هایی که دهه فجر امسال افتتاح می شوند جزو طرح های سفر نخست رئیس جمهور به استان هستند، همچنین پروژه های بسیاری در دست اجرا هستند و تعداد زیادی هم هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح های دهه فجر، اکنون یک هزار و ۱۶۴ پروژه در سطح استان در دست اجراست و ۶ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان در این طرح ها در حال هزینه هست که عمده این پروژه ها در روستاهاست.

احمدزاده تاکید کرد: دهه فجر یادآور حماسه ها و رشادت ها و حق طلبی مردم شریف ایران اسلامی است.

وی ابراز کرد: ایام الله دهه مبارک فجر از جمله ایامی است که مورد عنایت پروردگار است و روزهایی همچون عید قربان، عید غدیر، عید فطر همه و همه مورد عنایت خداوند هستند به ویژه ۲۲ بهمن و ۱۲ بهمن ایام الله است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همه مردم استان را به گرامیداشت این دهه دعوت کرد و افزود: این ایام نور جانشین ظلمات و حق جانشین باطل شد و آغازی برای تحول در دنیا شد.

احمدزاده بیان کرد: دهه فجر، آغازی برای برون رفت از دو قطب غربی و شرقی حاکم بر جهان شد و جریان جدید حق طلبی و عدالت طلبی به وجود آمد.

وی ادامه داد: جبهه مقامت اکنون به عنوان یک نماد در مقابل جریان شرق و غرب یا همان لیبرال ها و فراماسونری ها قرار دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جریان فراماسونری دنیا را به سیطره خود درآورده و بشر را از مسیر اصلی خود منحرف کرده است و جبهه مقاومت اکنون در مقابل ظلم ها و استبداد ایستاده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از مردم استان خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز مقابله با استکبار و جریانات ظالم دنیاست حتما حضور پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha