۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85017654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور در صحنه و پیروی از رهبری، تنها راه شکست فتنه‌ دشمنان است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت اقشار مختلف مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب و نیز ولایتمداری آنها، تصریح کرد: این ۲ ویژگی سبب شده تا نقشه‌ و فتنه‌های دشمنان طی ۴۴ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی همواره نقش برآب شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در آیین جشن انقلاب ویژه عشایر و مرزنشینان گنبدکاووس در روستای "قره‌ماخر" از توابع بخش دشلی‌برون این شهرستان گفت: با وجود توطئه‌ و سنگ‌ اندازی‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و نیز وارونه جلوه دادن دستاوردها و موفقیت‌های قابل توجه جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته اما انقلاب ملت ایران همچنان به مسیر عزت، افتخار و اقتدار خود ادامه می‌دهد.

وی بابیان اینکه آحاد مختلف مردم ایران از اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در کشور، خدمات متنوع نظام اسلامی در گوشه و کنار این سرزمین و نیز مهربانی و محبت امامین انقلاب را به خود (مردم) درک می‌کنند، افزود: به همین علت ملت ایران ط ۴۴ سال گذشته استوار و با افتخار مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و از اسلام، انقلاب و آرمان‌های آن صیانت می‌کنند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های گوناگون به مردم ارائه کرده به هیچ وجه قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست و این مایه افتخار انقلاب و مردم فهیم و بابصیرت ایران است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان والامقام، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه خواست و اراده خداوند متعال رخ داد و همواره مورد حمایت باریتعالی است بنابراین دشمنان اسلام نمی‌توانند آسیبی به آن بزنند.

وی افزود: دشمنان تلاش زیادی برای آسیب‌زدن به انقلاب اسلامی انجام می‌دهند و خواهند داد که مورد اخیر آن راه‌اندازی و حمایت از اغتشاشات در برخی نقاط کشور با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکاناتشان بود اما بازهم شکست خوردند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مادامی که ملت آگاه و بصیر ایران از همه اقوام و مذاهب در صحنه حاضر و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی با یادآوری سخن امام راحل (ره) که عشایر را از ذخایر انقلاب دانسته بودند، گفت: عشایر و مرزنشینان گلستان و گنبدکاووس مرزبانان واقعی انقلاب و حامی نظام و ولایت هستند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: خدماتی که نظام اسلامی و دولت‌های آن به مناطق عشایری و مرزنشین گلستان و گنبدکاووس طی ۴۴ سال گذشته ارائه کرده حداقل ۲ برابر سایر مناطق است.

امام جماعت روستای قره‌ماخر گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب و قدردانی از خدمات ارائه شده توسط نظام و دولت‌ها به مردم مناطق روستایی و عشایری این شهرستان، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب روستاها و مناطق عشایری این منطقه از هیچ گونه خدماتی رفاهی مانند آب آشامیدنی سالم، برق، گاز، خانه بهداشت، راه مناسب، مدرسه، تلفن، حوزه علمیه و مسجد برخوردار نبودند.

آخوند مرادمحمد کسلخه افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و طی ۴۴ سال گذشته روستای هزار و ۸۰۰ نفری قره‌ماخر و دیگر روستاهای مرزنشین و عشایر از تمامی خدمات اشاره شده و مهمتر از همه از امنیت و آسایش برخوردارند.

وی اضافه کرد: برخی گرانی‌هایی هم که وجود دارد به سبب تحریم های اقتصادی دشمن است که امیدواریم مسوولان برای رفع آن هم چاره اندیشی کنند.

آخوند کسلخه به نقشه و توطئه دشمنان انقلاب برای برهم زدن وحدت و انسجام بین اقوام و ایجاد اختلاف بین آنها اشاره کرد و بیان کرد: نظام اسلامی و رهبری بسیار خوبی داریم که به تنهایی مقابل دشمنان ایستاده‌اند و ما هم باید یاور ایشان باشیم تا نقشه دشمنان عملی نشود.

وی با هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و راه‌اندازی اغشاشات در برخی نقاط کشور توسط دشمنان هم اشاره کرد و افزود: درحالی که ۲ میلیارد مسلمان هرگز به کتاب‌های انجیل و تورات بی احترامی نمی کنند اما دشمنان به کتاب مسلمانان توهین می‌کنند و ما این اقدام را و نیز حمایت از اغتشاشگران را بشدت محکوم می‌کنیم.

آخوند کسلخه تصریح کرد: دشمنان به این اقدامات سخیف خود هرگز نمی‌تواند با اسلام و کتاب قرآن و انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

حضور در صحنه و پیروی از رهبری، تنها راه شکست فتنه‌ دشمنان است
اجرای مسابقه طناب کشی در حاشیه جشن انقلاب ویژه عشایر گنبدکاووس

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایری گلستان هم گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و به برکت آن مردم ایران اسلامی به‌عنوان امت واحده در جهان شناخته شدند.

حجت الاسلام سیدخلیل صفی‌الحسینی افزود: پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی چند مولفه دارد که "اسلامی، مردمی و کارآمد بودن" از مهمترین آنهاست.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امامین انقلاب و خون شهیدان طی ۴۴ سال گذشته خدمات خوبی به مردم و عشایر ارائه شده که به هیچ وجه قابل قیاس با دوران رژیم ستمشاهی نیست.

به گفته صفی الحسینی، در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی ویژه مناطق عشایر نشین گلستان برگزار خواهد شد که جشن انقلاب امروز یکی از این برنامه‌ها است.

همچنین مسوول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گنبدکاووس هم در حاشیه این مراسم که مدیرکل امور عشایری گلستان و رییس سازمان بسیج عشایر استان هم حضور داشتند، به خبرنگار ایرنا گفت: این کمیته برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبیینی، قرآنی، بصیرتی، تجلیلی، تولیدی و صنعتی ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمناطق روستایی و عشایر این شهرستان اجرا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیری افزود: جامعه روستایی و عشایری نقش برجسته‌ای در تولیدات بخش کشاورزی دارند که برجسته سازی خدمات آنها و نیز خدماتی که انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی از این مناطق انجام داده، توسط رسانه‌های ارتباط جمعی ضروری است.

وی که مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس نیز می‌باشد، اضافه کرد: همراهی خالصانه روستاییان و عشایر با انقلاب و رهبری در ۴۴ سال گذشته برهیچ کس پوشیده نیست.

گنبدکاووس ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دارد که افزون بر ۲۶ هزار نفر آنها در مناطق روستایی و عشایری بخش داشلی برون این شهرستان سکونت دارند.

عشایر گلستان ۲۵ درصد گوشت قرمز مورد نیاز استان را تولید می‌کنند

۲۶۲ میلیارد ریال برای خرید تضمینی دام به عشایر گلستان پرداخت شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha