۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85018479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: امام خمینی برای انقلاب از سختی راه و هیمنه دشمن نترسید

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و بابیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با اعتماد به خدا و وعده الهی و نیز ایمان به همراهی مردم نهضت خود را آغاز و آنرا به پیروزی رساند، تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی برای تحقق هدفش، از سختی راه و هیمنه پوشالی دشمنان نترسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته مردم گنبدکاووس افزود: امام راحل با انقلاب خود بیان نوینی از اسلام که اسلام مبارزه علیه طاغوت است، آغاز کرد و در این راه اقشار مختلف مردم ایران هم با آگاهی و عقلانیت انقلابی ایشان را همراهی کردند.

وی بابیان اینکه آگاهی و عقلانیت انقلابی مردم در همراهی با امام خمینی (ره) برای پیروزی نهضت شان همچنان با گذشت ۴۴ سال ادامه دارد، اضافه کرد: لشکر امام که به لشکر حضرت امام علی (ه) مشابهت دارد در دنیای غرب و شرق به صف ایستاده و برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) ایثارگری می‌کنند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: ایستادگی بی‌نظیر و عقلانیت انقلابی ملت ایران در دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمان‌های انقلاب نشان از جایگاه مهم مردم ایران دارد که همه مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی بایستی قدردان آنها باشیم.

وی برلزوم برگزاری باشکوه و مردمی مراسم‌های پیش بینی شده دهه مبارک فجر در سراسر ایران و گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب (۲۲ بهمن) باید پرشورتر و منسجم‌تر از سال‌های قبل باشد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به بازدید سه ساعته چند روز پیش مقام معظم رهبری از توانمندی‌های صنعتی کشور و سخنان معظم له در جمع تولید کنندگان، برلزوم اهتمام به عملی کردن منویات رهبری بویژه تسریع در جبران عقب ماندگی‌های صنعتی و ایجاد کارگروهی با حضور صاحبان صنایع برای رفع مشکلات آنها و اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی مدیران تاکید کرد.

حجت الاسلام ترابی گفت: با گذشت یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم و با تلاش‌های صورت گرفته مشکل افزون بر هزار واحد تولیدی رفع و آنها به چرخه تولید بازگشتند و نرخ بیکاری کشور از ۱۰ درصد به هشت درصد کاهش یافته ضمن اینکه در گنبدکاووس هم واحدهای تولیدی خوبی در سطح ملی داریم که باید مورد حمایت مدیران قرار گیرند.

وی، حضور معنادار رهبری برمزار شهدای امنیت را یک درس برای همه مدیران و خواص جامعه دانست و با اشاره به وقوع زلزله شهرستان "خوی"، برلزوم تلاش برای خدمات رسانی به زلزله زدگان از سوی نهادهای متولی و همچنین مردم تاکید کرد و افزود: حضور به موقع دولت، سپاه پاسداران و جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زلزله زدگان خوی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با محکوم کردن حادثه چندی پیش حمله به سفارت جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان، اضافه کرد: این جمهوری کوچک به همراه اقلیم کردستان عراق، اسراییلی ترین حکومت‌ها را دارند و از رژیم غاصب صهیونیستی تبعیت می‌کنند.

وی افزود: در حادثه تروریستی شیراز و حوادث و اغتشاشات اخیر برخی تروریست‌های دستگیر شده با گذرنامه آذربایجان وارد خاک ایران شدند، جمهوری اسلامی نباید با اتباع این کشور مماشات کند.

حجت الاسلام ترابی به مصاحبه اخیر رییس جمهور هم اشاره کرد و با مثبت دانستن سخنان آیت الله رییسی گفت: عملکرد شبانه روزی دولت مورد تایید رهبر معظم انقلاب است ضمن اینکه تنها ۳۰ درصد صنایع ما به ارز نیاز دارند که ۲۵ درصد آنها ارز نیمایی دریافت می‌کنند و فقط پنج درصد باید از بازار آزاد ارز تهیه کنند.

به گفته وی، عدم وابستگی صنایع به ارز می‌طلبد تا دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، برای قطع رابطه قیمت دلار با سفره مردم اهتمام بیشتری داشته باشد که چنین هم است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

حضور در صحنه و پیروی از رهبری، تنها راه شکست فتنه‌ دشمنان است

اعتکاف راهکار موثر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه جوانان ایرانی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha