۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85017692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان گازرسانی به شهرستان دهگلان

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85017692
پایان گازرسانی به شهرستان دهگلان

سنندج- ایرنا- با افتتاح گازرسانی به پنج روستای دهگلان در دومین روز از دهه مبارک فجر، تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و هیچ روستای بدون گاز در شهرستان دهگلان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز کردستان روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای دهگلان که به طور نمادین با حضور استاندار کردستان در روستای "بایه" برگزار شد، اظهار کرد: امروز با گازرسانی به روستاهای محمدآباد خرزه، بایتمر، کریم آباد، بایه و کوله بیان، کار گازرسانی به شهرستان دهگلان به اتمام رسید.

احمد فعله‌گری با بیان اینکه در مجموع این روستاها ۲۶ خانوار جمعیت دارند، ادامه داد: اکنون ۱۱۰ روستای دهگلان از گار طبیعی بهره‌مند است و روستایی بدون گاز در این شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این پنج روستا، ۱۵ کیلومتر شبکه گذاری انجام و سه میلیارد تومان هزینه شد، افزود: در مجموع دهه فجر، ۲۰۷ پروژه گازرسانی در استان با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه سراسری گاز متصل می شود.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: به برکت نظام اسلامی، شاهد خدمات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در استان هستیم و با وجود دوری مسافت از مناطق گازخیز، از گاز پایدار برخوردار هستیم.

پایان گازرسانی به شهرستان دهگلان


بهره‌برداری از آسفالت معابر روستایی ۲ روستای دهگلان

امروز همچنین با حضور استاندار کردستان، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستاهای بگه‌جان و بلدستی شهرستان دهگلان با ۴۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه، به بهره‌برداری رسید.

از این رقم ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال آن اعتبار دهیاری های این روستاها و ۳۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال دیگر توسط بنیاد مسکن تامین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha