انباشت قدرت آذرپیرا پشت سد اسنایدر آمریکایی

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶
کد خبر: 85018068
انباشت قدرت آذرپیرا پشت سد اسنایدر آمریکایی

تهران- ایرنا- نابغه جوان کشتی آزاد ایران در برابر قهرمان جهان و المپیک نمایش درخشانی داشت اما نتوانست از سد وی عبور کند.

به گزارش ایرنا، روز دوم مسابقات کشتی آزاد زاگرب در حالی به پایان رسید که سه نماینده ایران موفق به حضور در دیدار نهایی این مسابقات شدند. در مسابقات برگزار شده علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با گذر از تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل نیشان راندهاوا از کانادا پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ابراهیم جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر هابیلا آووسایمان هاویلا از چین را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید.

وی در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت. مصاف با اسنایدر باتجربه یکی از مهمترین آزمون های آذرپیرا در زاگرب بود.

نابغه جوان کشتی آزاد ایران در این مسابقه با وجود نمایش درخشان در برابر کایل اسنایدر در نهایت سه بر صفر بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از آذرپیرا، علی سوادکوهی موفق به کسب مدال طلای وزن ۷۹ کیلوگرم شد. تا دقایق مسابقات امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم به روی تشک می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha