قدرتنمایی زارع در قلب اروپا

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۶
کد خبر: 85018071
قدرتنمایی زارع در قلب اروپا

تهران- ایرنا- امیرحسین زارع با انصراف حریف در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم، چهارمین مدال طلای ایران را در مسابقات کشتی زاگرب ضرب کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی رنکینگ دار زاگرب با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره برای آزادکاران ایرانی به پایان رسید. امیرحسین زارع ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم چهارمین مدال طلای ایران را در کرواسی ضرب کرد.

پیش از زارع، رضا اطری، حسن یزدانی و علی سوادکوهی موفق به کسب مدال طلا شدند و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در زاگرب نقره ضرب کردند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوسیولک از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

زارع در این مرحله دانیل لیگتی از مجارستان را با نتیجه ۹ بر ۲ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. گئورگی مشویلدیشویلی از جمهوری آذربایجان رقیب زارع بود که برای مبارزه در دیدار نهایی در برابر زارع به تشک نیامد و در نهایت ملی پوش سنگین وزن کشورمان با اقتدار به مدال طلا این وزن رسید.

تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات رنکینگ دار زاگرب موفق به کسب چهار مدال طلا و ۲ نقره شد. حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رضا اطری و علی سوادکوهی مدال طلا و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا مدال نقره کسب کردند.

با پایان مسابقات کشتی آزاد زاگرب، رقابت های بخش فرنگی از فردا (جمعه) آغاز خواهد شد. ایران در این دوره از مسابقات با ۱۸ فرنگی کار حضور پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha