۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85018154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش برای یافتن ۲ کوهنورد گم شده در آبیدر سنندج ادامه دارد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: عملیات جستجو برای یافتن ۲ کوهنورد مفقود در آبیدر سنندج از ساعت ۱۹:۳۰  امشب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پیام جلالی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۹ امشب بعد از دریافت گزارش مفقود شدن ۲ کوهنورد در ارتفاعات آبیدر سنندج، ۲ تیم شامل یک تیم واکنش سریع و تیم کوهستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: بارش برف و کولاک کار جستجو را برای تیم های اعزامی سخت کرده است اما با تلاش سرتیم عملیات، شماره تماس کوهنوردان گم شده به دست آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه در تماس با این کوهنوردان اعلام شد که در صحت و سلامت کامل هستند، افزود: این افراد اطلاعات مکانی دقیقی از خود ندارند و برای همین سومین تیم شامل امدادگران کوهستان نیز از دقایقی قبل به محل اعزام شده است تا کار جستجو سرعت گیرد.

امداد رسانی به ۴۹۷ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به امدادرسانی داوطلبان به ۴۹۷ حادثه دیده در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: تمامی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در همه محورهای مواصلاتی مستقر هستند و در کولاک و برف چند ساعت اخیر عملیات رهاسازی ۱۶۱ دستگاه خودرو را انجام دادند.

جلالی افزود: سه فقره تصادف خسارتی در محورهای استان داشتیم که به ۱۱ مصدوم امدادرسانی شد.

۱۷ دستگاه آمبولانس، ۱۰ خودروی پشتیبان و ۲۱۷ امدادگر در مواقع بحرانی و شرایط جوی نامناسب در کردستان به مسافران و رانندگان خدمت ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha