امدادرسانی پلیس به خودروهای گرفتار در برف و کولاک محور میاندوآب - سرچم 

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران پلیس و راهداران این شهرستان به ۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور میاندوآب به سرچم امدادرسانی کردند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر گرفتاری یک دستگاه تریلی و سواری پژو پارس در برف و کولاک جاده سرچم مراتب با عنایت به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی یگان‌های امدادی میاندوآب و فرماندهی انتظامی باروق یک تیم تلفیقی به محل حادثه اعزام و تعداد پنج سرنشین این خودروها که به علت عدم شناخت رانندگان از محور مواصلاتی دچار حادثه شده بودند، بدون خسارت مالی و جانی نجات یافتند.
فرمانده انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد از تردد در جاده‌های برفگیر خودداری کرده و وسابل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز کرده و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا شهرستان باروق در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیشتر روستاهای آن نیز در مناطق کوهستانی قرار دارند که در فصل زمستان با بارش برف راه آنها براثر کولاک و بوران مسدود می‌شود به طوری که روز گذشته راه هشت روستای این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش چند ساعته راهداران باز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha