۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85018636
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افت فشار آب شهر چلیچه شهرستان فارسان بزودی رفع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکل آب شهر چلیچه گفت: این شهر قطعی آب ندارد بلکه به سبب سقوط تیر برق در مسیر چاه، فشار آب برای بخش‌هایی از شهر دچار افت شده است که تا ساعتی دیگر این مشکل برطرف می‌شود.

احمدرضا محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش و پیگیری عوامل این شرکت قطعی آب ناشی از بروز حوادث برف در استان برطرف شده و در حال حاضر آب تمامی کانون‌های جمعیتی روستایی و شهری استان وصل است.

وی با بیان اینکه قسمت عمده علت قطعی آب در استان به سبب قطعی برق بود که این مشکل برطرف شده است، گفت:در پی بارش برف آب ۱۶۰ روستا و شهر استان قطع شد که بلافاصله اشکالات موجود برطرف و خدمات‌رسانی به هم استانی‌ها تداوم یافته است.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی در هفته اخیر منجر به بارش سنگین برف در تمامی نقاط استان چهارمحال و بختیاری شد به طوری‌که طی ۴۸ ساعت ۱۳۵ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ به ثبت رسید.

بارش سنگین برف سبب انسداد تعدادی از راه‌های روستایی و اصلی این استان را منجر شد و آب، برق، گاز و ارتباط مخابراتی برخی مناطق استان برای ساعاتی قطع شد.

به دستور استاندار، معاونان استانداری و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق مختلف استان اعزام شده تا مشکلات را از نزدیک بررسی و در راستای رفع آن در کوتاه‌ترین زمان اقدام شود.

همچنین روز پنجشنبه معاون وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر به این استان سفر کرد و قول مساعد داد تا با اختصاص اعتبار وضعیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی این استان تقویت شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha