بهره‌برداری از ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان محلات آغاز شد

اراک - ایرنا- بهره‌برداری از ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی روز جمعه همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار، معاونان استاندار و برخی از مدیران استان مرکزی و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندارد مرکزی عصر جمعه در حاشیه سفر به شهرستان محلات در جمع خبرنگاران، افزود: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

فرزاد مخلص‌الائمه با بیان اینکه این تعداد طرح ۱۴۵ فرصت شغلی در محلات به دنبال داشته است، ادامه داد: از ۵۵ طرح بهره‌برداری شده در این شهرستان ۶ طرح اقتصادی و ۴۹ طرح عمرانی است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه تمرکز دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان مرکزی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام است، عملیات اجرایی چند طرح با کمک و حمایت خیران امروز در محلات آغاز شد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح ها یکی پس از دیگری به معنای تلاش مستمر برای کشور و رسیدن به قله های توسعه است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: این توفیقات با وجود تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان انجام شده است.

وی بیان کرد: کشور در حال توسعه است و این مسیر روبه جلو است و به آینده امیدوار داریم.

عملیات اجرایی طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن به وسعت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۳۶ بلوک توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی بیمارستان خبرساز ۱۰۰ تخت خوابی در سه هکتار وسعت در ۲ طبقه، پارک شهید چمران با ۶۴ میلیارد ریال به وسعت یک هکتار، آبرسانی به شهر محلات با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار با حجم مخزن ۳۰۰ مترمکعب و آبرسانی به روستای یکه چاه با چهار میلیارد ریال اعتبار و کارخانه کاغذ از طرحهایی بود که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha