۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی افتتاح و اجرایی شد

بوشهر - ایرنا - همزمان با سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی با ۴۱۴ میلیارد ریال اعتبار از توابع استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین گفت: شاخص‌ترین پروژه این شهرستان احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری۷۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی درمحور شریانی خورموج - بوشهر جانمایی شده است.

عبدالکریم اخترشناس آغاز عملیات اجرایی روشنایی روستایی محمدآباد تا زائرعباسی و تعریض محور گزدراز - شیخیان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال را از جمله دیگر پروژه های اجرایی شهرستان دشتی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی اظهار کرد: روکش آسفالت محور خورموج- لاور، لکه گیری محور عالی حسینی- خورموج، رفوژ میانی محور بادوله و روشنایی بلوار بادوله- کاکی با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار نیز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: پروژه‌هایی که درسطح شهرستان دشتی افتتاح وعملیات اجرایی آنها آغاز شد نقش مهم وتاثیرگذاری درایمنی سفر دارند.

اخترشناس افزود: تلاش خادمان مردم در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و کیفیت بخشی به راه‌ها بعنوان نخستین مولفه ایمنی عبور و مرور است.

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی نیز با تقدیر از روند اجرایی و کیفیت پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با تکمیل پروژه های مرتبط، شاهد ارتقای شاخص‌های مرتبط با راه و حمل و نقل جاده ای خواهیم شد و رضایت مندی مردم در این خصوص افزایش می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha