۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85589187
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۸ پروژه شاخص راهداری در استان بوشهر فعال است

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85589187
۸ پروژه شاخص راهداری در استان بوشهر فعال است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هشت پروژه راهداری با اعتبار چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتی فعال است.

به گزارش ایرنا؛ «عبدالکریم اخترشناس» روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان دشتی اظهار کرد: فاز دوم بهسازی و تعریض جاده «گزدراز به شیخیان» به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در مراحل نهایی می‌باشد و امیدواریم تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین پل آبنمای «کاکی به شیخیان» که از خواسته‌های دیرینه اهالی بخش کاکی به خصوص روستاهای ساحلی این منطقه است، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

۱۶ هزار میلیارد ریال در طرح‌های راهداری بوشهر سرمایه‌گذاری شد

۲۱ پروژه راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان آغاز و افتتاح شد

فیلم | طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: اکنون هشت پروژه راهداری با اعتبار چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتی فعال می‌باشد.

اخترشناس عنوان کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ۱۰۷ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد ریال طی هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بخش راه به عنوان پیشران توسعه محسوب می‌شوند، بیان کرد: اداره کل راهداری به پروژه‌های راهگشا که مطالبه‌های دیرینه مردم نقاط مختلف استان می‌باشد ورود کرده که بخش باقی مانده آن نیز در ماه‌های آینده تکمیل و تقدیم مردم خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha