۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85019619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ سند مالکیت برای واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین صادر شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۷۵۰ فقره سند مالکیت تک برگ امسال برای واحدهای تولیدی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر و آماده شد.

رضا صفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: سندهای مالکیتی صادر شده از سوی ثبت اسناد و املاک مربوط به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی خرمدشت، لیا، آبیک و فاز توسعه غرب و شرق شهرک کاسپین هستند.

این مسوول گفت: مالکان واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

صفاری همچنین یادآور شد: در سالیان گذشته نیز ۸۳۰ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی و کارگاهی مستقر در شهرک های صنعتی کاسپین (فاز توسعه شرقی و غربی)، آبیک و طارم سفلی صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: دریافت سند ۶ دانگ ثبتی برای ۲۰۷ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی لیا و اسفرورین نیز از دیگر اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در زمینه تثبیت مالکیت اراضی صنعتی بوده است.

صفاری خاطرنشان کرد: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثایق بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحدهای تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود.

این مسوول با بیان اینکه با ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان زمینه جذب سرمایه گذار در تمامی شهرستان ها فراهم است،اظهار کرد: حجم بالای تقاضای سرمایه گذاری در برخی شهرک ها موجب شده تا دنبال اجرای طرح های توسعه اراضی و ایجاد زیرساخت بیشتر در آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری ۱۸۸ هکتار زمین از سال گذشته تاکنون به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین،اظهار کرد: استان قزوین در زمینه آماده سازی اراضی شهرک های صنعتی و جذب و واگذاری آنها به سرمایه گذاران از استان های پیشتاز کشور به شمار می رود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha