۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85020616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ طرح عمرانی در شهرستان اردل افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- ۳۵ طرح عمرانی روز یکشنبه در آیینی همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان اردل بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به طرح‌های دهه فجر این شهرستان، افزود: برای افتتاح این ۳۵ طرح عمرانی ۹۶ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

علی حیدری افزود: افتتاح سالن ورزشی سرخون، اجرای طرح هادی، افتتاح مرکز سالمندان، بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی، تکمیل ابنیه فنی و اجرای سدهای سنگی ملاتی از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی همچنین از افتتاح ۶ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، سرانه ورزشی شهرستان تا حدی بهبود پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۲۱ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری افزود: این طرح‌ها در تمامی بخش‌ها شامل آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساختی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، مسکونی، ورزشی و فضای اداری است.

وی با بیان اینکه بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در حوزه زیرساخت است، تصریح کرد: با توجه به کمبود زیرساخت‌ها در استان، تمرکز بر تقویت این بخش قرار داده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی ۸۹ طرح عمرانی در استان همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که این میزان اعتبار به طور میانگین چهار برابر اعتبار عمرانی استان است.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی پس از ادای احترام به شهیدان شهرستان اردل، حضور در جمع معتکفین و افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرستان، در نشست شورای اداری شهرستان اردل حضور پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha