۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85019892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶ طرح عمرانی در شهرستان فارسان بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان روز یکشنبه در آیینی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف بهداشتی، زیرساختی، آموزشی و ورزشی است.

علی حیدری افزود: اجرای طرح‌های هادی در روستاهای حاجی‌آباد و کران، افتتاح کتابخانه ولی‌عصر، سالن ورزشی کران و مدرسه ۶ کلاسه چلیچه از طرح‌های شاخص قابل افتتاح شهرستان فارسان در دهه فجر است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۴۲۱ طرح با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان بهره‌برداری می‌شود.

سرپست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح‌های قابل افتتاح استان برای یک هزار و ۳۳۱ نفر اشتغالزایی کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال، ۲۳۳ طرح با کاربری زیرساختی، ۱۴ طرح آموزشی، هشت طرح بهداشتی، ۲۰ طرح خدماتی، ۱۴ طرح دامپروری، ۲۴ طرح صنعتی، پنج طرح فرهنگی، ۲۰ طرح فضای اداری، ۳۲ طرح کشاورزی، هفت طرح گردشگری، ۲۶ طرح مسکونی، ۱۶ طرح ورزشی و ۲ طرح مربوط به حوزه شیلات است.

تحقق آرزوی دیرینه مردم شهرستان با افتتاح طرح های دهه فجر

فرماندار فارسان نیز در این آیین با بیان اینکه طرح های دهه فجر امسال در راستای تحقق مطالبات مردم بوده است، اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها از جمله بهسازی جاده‌های روستایی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان به شمار می‌رفت که با عزم دولت سیزدهم اکنون محقق شده است.

سید هادی صالحی افزود: همچنین ۲۴ تخت بیمارستانی باکیفیت به ظرفیت بیمارستان شهدای شهر فارسان اضافه شده است که این مهم در ارائه خدمات درمانی به مردم نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم خود را برای محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور به کار گرفته است، تصریح کرد: این مهم نیز از سوی خادمان مردم در شهرستان فارسان به جد پیگیری می‌شود و امید می‌رود در سایه این اقدامات بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

فرماندار فارسان خاطرنشان کرد: در این دهه عملیات اجرایی طرح های قابل توجهی نیز در شهرستان آغاز می‌شود که تلاش می‌شود با کار جهادی در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha