رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه ۸۰ درصد است

کرمانشاه - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مراجعه‌کنندگان آماده است، گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها میزان رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، ۸۰ درصد است.

به گزارش ایرنا؛ «میثم حجتی‌پور» روز دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انتقادات و پیشنهادات مراجعه کنندگان در این سامانه ثبت و با دقت بررسی می شود و این در حالی است که برای همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی که ترخیص می‌شوند، پیامکی حاوی لینک نظرسنجی هم برای آنها ارسال می‌گردد که می‌توانند میزان رضایتمندی خود را از کیفیت خدمات دریافتی بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی با ماهیانه ۱۰ الی ۱۵ هزار مراجعه، یکی از پرمراجعه ترین مراکز درمانی استان است در ادامه اظهار داشت: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی داشتیم که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد و در عین حال ضریب اشتغال تخت هم بیش از ۷۰ درصد است.

رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه ۸۰ درصد است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود : تعداد افراد بستری شده نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد و تعداد اعمال جراحی هم ۲۱ درصد رشد داشته و این در حالی است که نسبت به سایر معاونت های درمان کشور برای زایمان طبیعی جزو سه استان برتر کشور هم هستیم.

حجتی‌پور با اشاره به حوزه‌های عملکردی معاونت درمان در سال گذشته گفت: براساس شاخص های عملکردی در بخش‌های مختلف، معاونت درمان در سال گذشته بین ۳۲ مرکز مدیریت درمان کشور، رتبه اول را کسب کرد و همچنین در سال ۱۳۹۸ هم در جشنواره شهید رجایی هم رتبه برتر را به دست آورد.

وی اعتبار درمانی تامین اجتماعی استان را در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : افزایش کیفیت هتلینگ و اقامت مراکز درمانی، پیشرفت ۳۰ درصدی بزرگترین اورژانس کشور، راه اندازی زایشگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) و توسعه بخش ان آی سی یو بیمارستان حضرت معصومه (س) بخشی از اقدامات انجام شده مدیریت درمان برای جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha