۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85021726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم و مسئولان با تعامل و وحدت دشمنان را ناامید کنند

سنندج- ایرنا- نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تقویت وحدت و تعامل بین مردم و مسئولان در راستای توسعه کشور و ناامید کردن دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی عصر دوشنبه در همایش فجر آفرینان که با حضور طلاب و روحانیون استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب دست به هر کار می زنند لذا دولت با وحدت و برادری میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات، باید انقلاب را مستحکم تر و دشمنان را ناامید کند.

وی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه وحدت، اتحاد، مودت، رحمت و برادری بوجود آمد و امروز نیز فقط با انسجام و تعامل بین مردم و مسئولان، می‌توان راه پیشرفت و آبادانی را ادامه داد.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: طبق فرموده رهبری، جهاد تبیین به معنای روشن کردن، شفاف سازی، بازگو کردن سختی های انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم های دشمن بوده بنابراین لازم است این مهم برای نسل جوان بیان و بازگو شود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه در راستای جهاد تبیین در زمان صلح و دوستی جهت توسعه، اقتصاد و تولید کشور باید تلاش شود، ادامه داد: جهاد تبیین یعنی به کار گرفتن همه اقدامات برای توسعه و آبادانی کشور، استفاده از دانش نخبگان، کارفرمایان، حمایت از هنرمندان، کشاورزان، صنعت گران، کارگران و قشر ضعیف جامعه، تامین سرپناه برای یتیمان است.

وی گفت: باید در همه زمینه‌ها عدالت برقرار شود چرا که این مهم در راستای رفع تبعیض، محافظت در بیت المال، صداقت در کار و امانت در امور بسیار موثر است، همچنانکه جمهوری اسلامی ایران با چهار رکن مشورت، مساوت، عدالت و توسعه و عمران بنا شده است که در جهان، دین مبارک اسلام نظیر ندارد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: طبق آیات قرآن هر زمان موفقیت و پیروزی رخ داد باید آن ایام را جشن گرفت لذا ایام دهه فجر نیز بسیار مبارک و فرخنده است و باید آن را گرامی داشت.

ماموستا رستمی افزود: در واقع پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه ایمان و اعتقاد به خداوند کریم، استقامت شجاعت، صبوری، مشارکت احاد مردم، روحیه شهادت طلبی، دشمن شناسی و اخلاق مداری به دست آمد.

ضرورت جهاد تبیین با در نظر گرفتن دستاوردهای انقلاب
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم به ذکر دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: با حفظ جهاد تبیین ضمن توجه به دستاوردهای انقلاب می توان انتقاد هم داشت اما باید اقدامات و دستاوردهای این ۴۴ سال نیز توجه ویژه کرد، همان طور که امام راحل نیز اشاره فرمودند که انتقاد همراه با پیشنهاد باشد.

حجت السلام سعید عسکری با تسلیت وفات حضرت زینب(س) و ضرورت جهاد تبیین، اضافه کرد: امروز رسالت ما به عنوان پرچم داران و فجرآفرینان در عرصه های مختلف بسیار سنگین است لذا باید هدفمند و در راستای جهاد تبیین باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha