آیین رونمایی از کتاب سلام پهلوان با حضور رییس کمیته ملی المپیک

تهران-ایرنا- آیین رونمایی از کتاب سلام پهلوان امروز با حضور محمود خسروی‌وفا و غفور کارگری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از کتاب سلام پهلوان ۱، در خصوص خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (۱۸ بهمن ماه) با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مناف هاشمی دبیر کل کمیته، علیرضا پاکدل عضو هیئت اجرایی کمیته و رئیس فدراسیون هندبال و جمعی از چهره‌های و مسئولان ورزشی در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم اظهار داشت: در سلسله شاهنشاهی ایران چیزی جز خیانت دیده نشده و بارها ایران را تجزیه کردند. کشور ما دستخوش حوادث و خیانت‌های زیادی قرار گرفته است.
انقلاب ایران به پیروزی رسید و همه گرد انقلاب جمع آمدند. هدف دشمنان همواره تجزیه ایران بوده و همه دنیا را در جنگ تحمیلی بسیج کردند تا به هدف خود برسند. در سایه مقاومت و ایثار رزمنده‌ها و بدون کمک گرفتن از هیچ یک از کشورها اجازه دست درازی به کشور را ندادیم‌.

وی در ادامه به توصیف روحیات شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: حاج قاسم بارها درایت و توانمندی خود را به نمایش گذاشت. از وی به جز دلسوزی هیچ چیز دیگری ندیدم. وحدتی که وی ایجاد کرد، با شهادت وی و ابومهندس همراه بود و این وحدت ماندگار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha