۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85022690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ طرح مخابراتی و راهداری در جنوب خراسان رضوی به ثمر نشست+ فیلم

گناباد-ایرنا- همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۱۲ طرح عمران روستایی، مخابراتی و راهداری روز سه‌شنبه در شهرستان های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چهار طرح از این تعداد با ۹۳ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گناباد و هشت طرح با صرف اعتبار ۸۱ میلیارد ریال در شهرستان بجستان به ثمر نشست.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای هفتمین روز دهه فجر این شهرستان گفت: طرحهای فوق شامل ۲ طرح عمران روستایی و ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامل افتتاح چهار واحد نهضت ملی مسکن و اجرای طرح هادی روستای مرغش بخش کاخک است.

رضا نصیری افزود: بهره برداری از ۲ طرح مخابراتی شامل ایجاد سایت همراه با فناوری کامل در روستاهای روچی و برجوک بخش کاخک شهرستان گناباد سایر طرحهای گناباد بود که هزینه آن از سرفصل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

همچنین نمایشگاه و جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان گناباد امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

جواد عبداللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد در آیین افتتاح این جشنواره گفت: از مجموع ۱۰۰ اثر ارسالی از ۲۰ هنرمند این شهرستان به دبیرخانه جشنواره، ۸۰ اثر انتخاب و از ۱۸ لغایت آخر بهمن ماه در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

فرماندار بجستان نیز گفت: پنج طرح مخابراتی شامل توسعه تعداد ۵۶۸ پورت تلفن ثابت در سوئیچ شهری با نصب یک دستگاه کافو نوری در مرکز ولیعصر، توسعه تعداد ۲۰ پورت سوئیچ مرکز جزین،توسعه تعداد ۹۶ پورت اینترنت adsl در مرکز ولیعصر، توسعه تعداد ۴۸ پورت اینترنت adsl مرکز قاسم آباد، توسعه فناوری ۴G همراه اول سایت ولیعصر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

حسن حیدری دیگر طرحهای افتتاحی بجستان را احداث آسفالت روستایی مطرآباد به قاسم آباد، قطعه آخر راه روستایی کامه به هلالی و روشنایی تقاطع راه ارتباطی کامه، هلالی و خارفیروزی برشمرد.

همزمان با دهه فجر سال جاری ۳۹۱ طرح عمرانی در بخشهای مختلف در مجموع ۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha