۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85022943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۴۰ سری جهیزیه و ۱۸۳ دستگاه کالای خانه به مددجویان کمیته امداد دزفول

دزفول - ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، ۴۰ سری جهیزیه و ۱۸۳ دستگاه انواع کالای خانه به مددجویان کمیته امداد دزفول اهدا شد.

مسعود رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام با هدف حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی خریداری شده‌اند.

وی با بیان این‌که خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل موردنیاز و آسایش آنان انجام می‌شود، ادامه داد: ۴۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و ۱۸۳ دستگاه آبگرمکن، بخاری و مخزن آب به ارزش افزون‌ بر پنج میلیارد ریال بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با اشاره به این‌که لوازم ضروری زندگی و جهیزیه‌ها از محل منابع کمیته امداد و کمک خیران تهیه می‌شوند از خیران خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد اهدا کنند.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد برای فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان مناطق محروم جامعه، افزود: این نهاد با توجه به نبود برخی امکانات در روستاهای محروم، در نظر دارد با ارائه خدمات بیشتر با رویکرد توانمندسازی نسبت به تهیه و توزیع لوازم ضروری منزل و جهیزیه، زمینه رفاه و آسایش مددجویان این مناطق را فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha