۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85160592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد دزفول و شوش اهدا شد

دزفول - ایرنا- همزمان با دهه ولایت و عیدغدیرخم، ۱۰۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دزفول و ۲۳ سری جهزیه به مددجویان شوش اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و ۳۴ دستگاه یخچال فریزر و لباسشویی تمام اتوماتیک به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال با هدف حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی خریداری شده‌اند.

مسعود رحیمی هدف از خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان را تامین بخشی از وسایل موردنیاز و آسایش آنها عنوان کرد و ادامه داد: لوازم ضروری زندگی و جهیزیه‌ها از منابع کمیته امداد و کمک خیران تهیه می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از خیران خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد اهدا کنند.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد برای فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان مناطق محروم جامعه افزود: این نهاد با توجه به نبود برخی امکانات در روستاهای محروم در نظر دارد با ارائه خدمات بیشتر با رویکرد توانمندسازی نسبت به تهیه و توزیع لوازم ضروری منزل و جهیزیه، زمینه رفاه و آسایش مددجویان این مناطق را فراهم کند.

۱۲۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد دزفول و شوش اهدا شد

اهدای ۲۳ سری جهزیه به زوج‌های شوش
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۳ سری جهیزیه شامل پنچ قلم لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد شوش اهدا شد.
غلامحسین نظری افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه بیش از ۴۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات کمیته امداد و مساعدت خیران تهیه شده‌اند.
وی ادامه داد: هر سری جهیزیه به نیت یک شهید از شهدای شهرستان شوش اهدا شده است تا نام و یاد این شهدا موجب برکت زندگی این زوج‌های جوان باشد.
۲ هزار و ۲۰۰ خانواده زیرپوشش حمایت کمیته امداد شهرستان شوش قراردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha