۳۰ طرح در شهرستان سامان بهره‌برداری شد

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار سامان گفت: همزمان با هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۰ طرح در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی گنجعلی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سامان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۷۴۰ میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.
وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سامان زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰۶ نفر فراهم شد.
گنجعلی تصریح کرد: ساختمان ثبت اسناد و املاک، طرح‌های هادی روستایی، مسکن مددجویی، بهسازی و روکش آسفالت، خانه پزشک، انبار تجهیزات، پرواربندی بره و گوساله، گلخانه سبزی و صیفی، کارخانه تولید رشته آش و آب‌رسانی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان سامان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۶ طرح جدید در شهرستان سامان آغاز شد.
فرماندار سامان اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها یک‌هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال اعتبار از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه می‌شود.
گنجعلی گفت: در مدت اجرای طرح‌های جدید دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سامان، با کاربری‌های ورزشی، مسکونی، زیرساخت و فضای اداری زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر فراهم می‌شود.
به گزارش ایرنا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء با حضور در گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های سفر روز سه‌شنبه استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان سامان است.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۴۲۱ طرح عمرانی با اعتبار ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساختی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، مسکونی، ورزشی و فضای اداری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
همچنین در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری عملیات اجرایی ۸۹ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری با ۱۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.
سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha