۵۱ طرح در شهرستان بروجن بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا-همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۵۱ طرح در شهرستان بروجن روز چهارشنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مجلس شورای اسلامی افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار بروجن با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برای اجرای این طرح‌ها از سوی ۲۳ دستگاه اجرایی ۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال هزینه شده است.

فتاح کرمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بروجن تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بروجن در ۹ کاربری زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۱۲ نفر فراهم شد.

کرمی تصریح کرد: به‌مناسبت طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۱۳ طرح جدید از سوی هشت دستگاه اجرایی در شهرستان بروجن آغاز شد.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها ۱ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال معادل (۱۹۷ میلیارد تومان) هزینه می‌‎شود.
کرمی اظهار داشت: در زمان ساخت این طرح‌ها با چهار کاربری برای ۱۱۴ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۴۲۱ طرح عمرانی با اعتبار ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساختی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، مسکونی، ورزشی و فضای اداری چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

همچنین در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری عملیات اجرایی ۸۹ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری با ۱۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha