۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85023525
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده بجنورد-جنگل گلستان تخصیص یافت

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان مصوب شد که ۱۲۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، مهدی رشیدی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حوزه های آب و راه مهمترین پروژه های مصوب در سفر رییس جمهور به استان بود و برای حوزه آب ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان و برای راه نیز ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این رقم برای هشت هنرستان به رقم هشتصد میلیارد تومان و انتقال آب های زیرزمینی هم اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: طرح تکمیل جاده جنگل گلستان به بجنورد در اولویت طرح های عمرانی استان قرار دارد و ۳۲ کیلومتر راه باقی مانده از این پروژه نیز آسفالت خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از نعمت راه آسفالت بهره مند هستند و تمام تلاش ما این است که برای دور بعدی سفر رییس جمهور به استان پروژه ای نیمه تمام وجود نداشته باشد.

مدیریت مصرف آب کشاورزی

رشیدی در ادامه گفت: ۹۰۰ میلیون متر مکعب آب خراسان شمالی در حوزه کشاورزی مصرف می شود و مصرف آب شرب استان تنها ۹۰ میلیون متر مکعب است که باید این نحوه مصرف آب مدیریت شود.

وی ادامه داد: ۲ هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به استان برای حوزه آبیاری نوین و منابع طبیعی مصوب شد که با تخصیص آن تحول خوبی در بخش کشاورزی استان رقم می خورد.

افتتاح و کلنگ زنی ۵۱۶ طرح عمرانی دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۵۱۶ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۷۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

رشیدی بیان کرد: از این میزان طرح های عمرانی ۴۶۹ مورد با ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۷ مورد با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha