اجرای سرود دانش آموزان انقلاب در کیش

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85023840
اجرای سرود دانش آموزان انقلاب در کیش

کیش - ایرنا - سرود دانش آموزان انقلاب با هدف آشنایی بیشتر این قشر با انقلاب اسلامی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش روز چهارشنبه در حاشیه اجرای این سرود اظهار کرد: سرود دانش آموزی با محتوای سرودهای انقلابی و سرودهای گفته شده در مدح ایران با حضور دانش آموزان در میدان ساحل این جزیره اجرا شد.

عالمه خسروی افزود: این برنامه با هدف معرفی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و اهداف شکل گیری این نهضت برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع دهه فجر برنامه های مختلفی از سوی این اداره برنامه ریزی شده که استقبال از مسافران در فرودگاه با حضور دانش آموزان مدارس، اردوهای مادر و کودک با محتواهای دهه فجر، جشن های انقلاب مادر و دختران از جمله آنها است.

رییس اداره امور زنان جزیره کیش گفت: برگزاری مسابقه شیرینی پذیری و سفره آرایی با حضور مادران و دختران با حضور ۲۵ گروه روز پنجشنبه در محل این برگزار می شود.

اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۴ بهمن و جشن انقلاب از ۱۱ بهمن، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، دیدار سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان او با خانواده شهدا، جشنواره خانوادگی کیش من با موضوع انقلاب ۱۲ و ۱۹ بهمن در پارک مینا، برگزاری نقش نور به مناسبت دهه فجر با حضور قاری و سخنران جواد فروغی و حافظ نوجوان کل قرآن و نهج البلاغه علی فیضی ۲۰ بهمن و جشنواره مجسمه ماسه ای با موضوع انقلاب در پارک ساحلی ماهیگیر ۲۱بهمن از دیگر برنامه های ایام دهه مبارک فجر در جزیره کیش است.

دیگر برنامه های در دستور کار نیز شامل برپایی ایستگاه نقاشی ویژه دهه فجر ۱۴ و ۲۱ بهمن و ایجاد مواکب انقلاب در شهرک رز و کرمانشاهان، اهدای گل در سواحل و مکان های عمومی کیش همراه با ابلاغ پیام های فرهنگی به گردشگران از ۱۷ تا ۱۸ بهمن، برگزاری شب شعر انقلاب در فرهنگسرای مرکزی در ۱۸ بهمن و اجرای کاروان خودرویی ویژه دهه فجر ۲۱بهمن از مسجد خاتم به سمت اسکله تفریحی است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha