نمایش وحدت و ایستادگی در مروارید خلیج همیشه فارس + فیلم

کیش - ایرنا - ساکنان و گردشگران کیش امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی و مراسم ۲۲ بهمن باردیگر جلوه های وحدت، ایستادگی و پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، کیش دردانه خلیج همیشه فارس، سرزمین شیرزنان و شیرمردان عاشق همزمان با چهل و چهارمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضور مردمانی از سراسر کشور در آزمون وحدت و یکپارچگی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بود.

اقشار مختلف مردم جزیره کیش با همراهی، گردشگران، روحانیون و مسوولان با حضور خود وطن را پاس داشتند و برای استقلال، آزادی و شرافت این سرزمین فریاد آوردند و آمده بودند تا به دشمنان نظام ثابت کنند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

زن و مرد، پیر و جوان ، و بزرگ و کوچک آمدند تا عزت و سربلندی ایران اسلامی را فریاد بزنند و کودکان که شاهد شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نبودند در این راهپیمایی حاضر شدند تا از رشادت ها و ایثار فرزندان این آب و خاک برای جان نثاری در مسیر استقلال، آزادی و شرافت بشنوند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره کیش از سه راهی بازار پردیس آغاز شد و راهپیمایان با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی تا اسکله بزرگ تفریحی راهپیمایی کردند که فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مهمترین شعارهای آنان بود.

ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده ،خامنه ای خمینی دیگر است ، ولایتش ولایت حیدر است ، الله اکبر از دیگر شعارهای شرکت کنندگان بود که آنان در این آیین ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، بر ضرورت پایداری و مقاومت درمقابل استکبار جهانی تاکید کردند.

حمل هزاران پرچم جمهوری اسلامی، اجرای سرود دانش آموزی، تلبیس نوجوانان به لباس های بومی و محلی اقوام ایران اسلامی، اجرای نمایش دریایی و پاراسل از دیگر جلوه های راهپیمایی ۲۲ بهمن جزیره کیش در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

همچنین ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه به یاد اولین اجرای برنامه زنده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با صدای شهید محلاتی شرکت کنندگان به صورت یکپارچه سرور جمهوری اسلامی را خواندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با اجتماع در این محل و به سخنان امام جمعه کیش گوش فرا دادند و در پایان این مراسم ، قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن قرایت شد که مردم با فریادهای الله اکبر آن را تایید کردند.

جزیره کیش با مساحت ۹۲ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha