مربی تیم فولاد سیرجان: اشتباهات بازیکنان شهرداری گنبدکاووس دلیل پیروزی ما بود

گنبدکاووس - ایرنا - مربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان پس از کسب پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبدکاووس گفت: مهمترین دلیل پیروزی ما، اشتباهات بازیکنان گنبدکاووس و استفاده نکردن تیم میزبان از فرصت‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نقدی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل شهرداری گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: بازی سخت و سنگینی بود و به هر ۲ تیم و نیز تماشاگران خسته نباشید می‌گویم.

وی بابیان اینکه چنین بازی سنگینی را پیش بینی می‌کردیم، افزود: بازی در گنبدکاووس مقابل هزاران هوادار پرشور برای هر تیمی سخت است.

نقدی اضافه کرد: تیم فولاد بازی را خوب آغاز کرد و در دست اول پیروز شد اما در دست دوم و سوم نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم و شکست خوردیم.

مربی تیم فولا سیرجان ادامه داد: در دست چهارم هم با وجود اینکه فاصله زیادی ایجاد شده بود اما از اشتباهات بازیکنان شهرداری گنبدکاووس استفاده کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

وی گفت: در دست پنجم هم تیم ما بازی را خوب شروع کرد و موفق شد این دیدار را سه بر ۲ به نفع خود به پایان ببرد.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از باخت مقابل فولاد سیرجان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با باخت سه بر ۲ در بازی امروز شانزدهمین شکست این فصل خود را متحمل شد و با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

این تیم در هفته پایانی مسابقات این فصل یکشنبه هفته آینده (۲۳ بهمن ماه جاری) میزبان پیکان تهران تیم رده سوم جدول ۱۴ تیمی امسال خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس درخانه به فولاد سیرجان باخت

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس قعرنشین لیگ برتر را شکست داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha