اهل سنت خراسان‌شمالی: پرشورتر از همیشه در راهپیمایی۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم

بجنورد- ایرنا- علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که گسترده تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم و با خلق حماسه ای ماندگار بار دیگر دشمن را در دستیابی به اهداف شومش ناکام می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا، این بیانیه که نسخه ای از آن امروز پنجشنبه به دست ایرنا رسیده است می افزاید: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور سعی دارند با جنگ روانی در فضای مجازی و تبلیغات دروغین از طریق شبکه های ماهواره ای،۲۲ بهمن سالجاری را کم اهمیت نشان دهند.

در این بیانیه آمده است: ملت ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه برادران اهل سنت به جهت ارادت قبلی خود به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر در ۲۲ بهمن به صحنه آمده و حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در این بیانیه می افزایند: گرچه دنیای غرب از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته است با ترور شخصیت‌های بزرگ انقلابی و مذهبی، به راه انداختن جنگ تحمیلی و جنگ نرم علیه این انقلاب توطئه کنند، اما امروز دیگر ابزاری در چنته‌شان نمانده تا ظلم را بر ملت ایران روا دارند.

در این بیانیه آمده است: دشمنان هر چند وقت یکبار یا ایجاد توطئه و ناامنی در کشور اقدام به پیاده سازی نقشه های شوم خود می کنند اما ما به این دشمنان اعلام می کنیم که همچون گذشته مدافع آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب خواهیم ماند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسامی در این بیانیه، یادآور شدند: با پیروزی انقلاب اسلامی، پیروان تمام ادیان الهی و مذاهب اسلامی توانستند در صلح و آرامش زندگی کنند و با آزادی کامل به برگزاری آیین های مذهبی خود بپردازند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha