۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85024923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ارشاد: نگاه متوازن فرهنگی با بهره‌مندی از نیروهای ارزشی در کشور محقق شد

قزوین - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه متوازن در حوزه فرهنگی با شعار عدالت محوری در این بخش و بهره‌مندی از نیروهای ارزشی و انقلابی در مدیریت فضای فرهنگی کشور محقق شده است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهر تصریح کرد: طی یک سال و نیم از آغاز فعالیت دولت سیزدهم به طور تقریبی همه اهداف در حوزه فرهنگی طی این مدت به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال، افزود: در جشنواره های قبل ما زمانی را برای جمع کردن حواشی اختصاص می دادیم اما خوشبختانه امسال و با حضور تیم های هنری غنی و مردمی، ۲۴ فیلم به مرحله داوری وارد شدند و موضوع ۶ فیلم نیز به زندگی فرماندهان دفاع مقدس اختصاص داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه تئاتر نیز با بحران متن روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: اغلب متن نمایشنامه های ما اروپایی هستند و به همین منظور در سال جاری تلاش کردیم تا محتواهای غنی فرهنگی کشور خود را برای نمایشنامه تولید و عرضه کنیم.

وی از آموزش ۱۰۰ هزار نفری در حوزه های فرهنگی و هنری به صورت رایگان در کشور خبر داد و اضافه کرد: بیش از چهار هزار سرود با محتوای غنی فرهنگی ایرانی - اسلامی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ۵۵۰ پرده سینما در کشور وجود داشت که در دولت سیزدهم ۲۰۰ پرده نیز به این تعداد اضافه شده و امیدواریم در سال های آینده تعداد پرده های سینمای کشور به عدد یک هزار برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha