توجه به ایده‌های خلاقانه در حوزه هنر  باب جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را می‌گشاید

قزوین – ایرنا - مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: عرصه هنر هنوز بکر است و اگر به ایده‌های خلاقانه در این حوزه توجه شود باب جدیدی از فعالیت‌های مربوط به این حوزه به روی جامعه گشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی مدرسی روز سه شنبه در بازدید سرزده استاندار قزوین از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت روز قلم، افزود: با توجه به شعار تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین باید ایده های خلاق و نوآورانه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مورد توجه قرار بگیرد که در این راستا باید استارتاپ ویکند فرهنگی را کلید بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، گفت: نگاه به مقوله فرهنگ و هنر باید به گونه ای باشد که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد و اثرگذاری لازم را در لایه ها و اقشار مختلف جامعه به همراه داشته باشد.

مدرسی همچنین گفت: برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر جامعه باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه به عنوان دستگاه متولی نهایت تلاش خود را به خرج دهد.

مدرسی گفت:بعد از تغییر مدیریتی در این مجموعه، شاهد تحول و تغییر رویکرد در این اداره بوده ایم که قطعا مایه خیر و برکت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha