۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85025010
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶ پروژه‌ بهداشتی و درمانی در پارس‌آباد مغان افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی - بهداشتی استان اردبیل از افتتاح ۶ پروژه‌ بهداشتی و درمانی به ارزش ۵۴ میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، دکتر علی محمدیان اردی روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان پنج پروژه درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد گفت: این پروژه‌ها شامل بخش پست ICU با هزینه‌کرد ۱۰ میلیارد ریال، ساختمان اسناد پزشکی با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، درمانگاه تخصصی با هزینه‌کرد چهار میلیارد ریال، دستگاه دیجیتال پرتابل رادیولوژی با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگاه ساکشن مرکزی با هزینه‌کرد پنج میلیارد ریال می‌باشد.

وی همچنین به افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدای شهرستان پارس‌آباد همزمان با دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدا در ۲۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی - بهداشتی اردبیل اضافه کرد: این مرکز در راستای سیاست‌های جمعیتی ، افزایش شاخص بهداشتی و درمانی شهرستان و پیشگیری از مراجعه جهت درمان ناباروری به مرکز استان و سایر شهرستان‌ها ایجاد شده و پزشکان رشته‌های تخصصی زنان و زایمان، اورولوژی، پاتولوژی، کارشناس علوم آزمایشگاهی و مامایی حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش امروز همچنین مرکز آموزش بهورزی پارس‌آباد افتتاح و دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی این شهرستان نیز راه‌اندازی شد.

مرکز آموزش بهورزی با هدف آموزش مهارت و تربیت فراگیران بهورزی و برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه کارشناسان سلامت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح و دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی شهرستان پارس‌آباد هم با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha