ترویج فرهنگ ایثار و گمنامی در بین مسئولان منجر به پیشبرد مطلوب امور جامعه می شود

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را بسیار موثر دانست و گفت: امروز اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و در بین مسوولان وجود داشته باشد و گسترش یابد، بسیاری از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها برطرف می شود.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله‌پور روز پنجشنبه در مراسم سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سالن شهدای ناجا در رشت اظهار کرد: عملیات والفجر هشت و دیگر عملیات‌های غرورآفرین در دوران دفاع مقدس نمونه‌های بارزی از امداد غیبی است و ارتباط و پیوند قلبی میان رزمندگان با پروردگار و توسل به ائمه اطهار (ع) در دوران دفاع مقدس بسیار زیاد بود.

وی عنوان کرد : در عملیات والفجر هشت، ۲۰۰ غواص برای عبور از رودخانه اروند به خود سیم تلفن وصل کرده بودند ولی اگر کمک حضرت زهرا(س) نبود امکان عبور از آب وجود نداشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: رزمندگان در زندگی و امور خود فقط خدا را دیدند و در دوران دفاع مقدس چقدر تلاش می‌کردند تا گمنام باشند و در گمنامی هم به شهادت رسیدند.

سردار عبدالله‌پور به اغتشاشات اخیر نیز اشاره و اظهار کرد:در اغتشاشات اخیر در کشور و در استان گیلان، سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی برای مقابله با آشوب‌گران و ایجاد آرامش در جامعه تلاش کردند و با فداکاری‌های خود برای ایجاد آرامش در جامعه، مقابله با اغتشاشگران و دستگیری لیدرهای آشوبات تلاش بسیار زیادی انجام دادند.

جمهوری اسلامی متکی بر سه اصل اسلامیت، مردم و رهبری استوار است

رئیس‌پلیس سابق اطلاعات و امنیت فراجا نیز در این جلسه اظهار کرد: مبنای جمهوری اسلامی بر سه اصل اسلامیت، مردم و رهبری استوار است و هرگاه یکی از این سه ضلع مورد کم‌لطفی قرار گرفت با مشکل مواجه شدیم.

سردار سرتیپ محمد بابایی افزود: دشمن در دهه ۶۰‌ با جنگ سخت، دهه ۷۰ با جنگ فرهنگی، دهه ۹۰ جنگ اقتصادی و اجتماعی و در دهه اخیر با اغتشاش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی داشته این کشور را نابود کنند.

وی، یکی از دلایل دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را قطع دست آنان از منابع کشور دانست و بیان کرد: دشمن در دوران رژیم پهلوی تمامی امکانات کشور را غارت می‌کرد ولی سه ضلع اسلام، مردم و رهبری دست استکبار را از منابع جمهوری اسلامی قطع کردند و به همین دلیل با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف هستند.

سردار بابایی ادامه داد: دشمن قدرتمند است و با تمام قوا در حال اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی است ولی چون سه ضلع اسلام، مردم و مقام معظم رهبری در کنار یکدیگر بودند وهستند، ناکام مانده اند.

وی با بیان اینکه ارائه سند گام دوم انقلاب اسلامی لرزه به اندام دشمن انداخته است، اضافه کرد: سند گام دوم انقلاب اسلامی یعنی سند چشم انداز ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی روشن است که این مهم باعث وحشت دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

رئیس پلیس سابق اطلاعات و امنیت فراجا با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمن در آشوبهای اخیر در کشور بیان کرد: دشمن چنان بر روی ذهن جوانان و برخی از سلبریتی‌ها کار کرده بود که تصور می کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است و یا در چند ماه آینده نابود می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم، جوانان و نوجوانان ما دیندار هستند و نمونه بارز آن را در ماه محرم، ایام فاطمیه و شب‌های قدر شاهد هستیم ولی چون استکبار شناختی از باورهای قلبی ملت ایران ندارد، دست به چنین خطاهایی می‌زند.

رئیس سابق پلیس اطلاعات و امنیت فراجا با گله‌مندی از عدم توجه برخی از مسوولان نسبت به تغییر سبک زندگی در کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیش از ۲۰ سال است که نسبت به تغییر سبک زندگی در کشور هشدار می دهند ولی برخی از مسوولان نسبت به آن بی توجه بودند که نتیجه این بی‌توجهی، حضور جوانان، نوجوانان در اغتشاشات اخیر و در کف خیابان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha