۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85025050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران:دولت از ظرفیت‌های گردشگری حمایت می‌کند

ورامین- ایرنا- استاندار تهران گفت: دولت تلاش دارد تا با حمایت از بخش خصوصی زمینه توسعه امکانات گردشگری را فراهم کند تا مردم با فاصله گرفتن از شهرها، از آرامش فضای طبیعی برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح اقامتگاه بومگردی روستای خاوه از توابع بخش جوادآباد ورامین اظهار داشت: بخش جنوب و جنوب شرق استان تهران از نظر قدمت تاریخی از ظرفیت‌های ویژه‌ و بالقوه‌ای برخوردار است که با توسعه امکانات بومگردی می‌توان زمینه توسعه صنعت گردشگری در این مناطق را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: مردم باید با کمترین امکانات و در فاصله زمانی و کم بتوانند از ظرفیت‌های گردشگری اطراف تهران استفاده کنند که این امر جز با توسعه امکانات و ظرفیت‌هایی نظیر اقامتگاه‌های بومگری فراهم نمی‌شود.

استاندار تهران:دولت از ظرفیت‌های گردشگری حمایت می‌کند

وی تصریح کرد: استاندار تهران از ارائه امکانات دولتی به بخش خصوصی برای توسعه گردشگری دریغ نمی‌کند و این امر می‌تواند با واگذاری اراضی و ارائه تسهیلات بانکی صورت گیرد تا مردم بتوانند با فاصله گرفتن از شهرها به آرامش روح و جسم برسند.

استاندار تهران افزود: شهرستان ورامین علاوه بر قدمت تاریخی، در حوزه صنعت، کشاورزی، صنایع پائین دستی و تبدیلی کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و حوزه عمرانی از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که در صورت همکاری و همدلی تمامی مسئولان در بخش‌های مختلف دولت می‌توان زمین توسعه هر چه بیشتر آن را فراهم کرد. ترافیک قلعه نو با احداث کمربندی رفع می‌شود.

فخاری به موضوع ترافیک سنگین بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری نیز اشاره کرد و افزود: دسترسی به راه‌های ارتباطی مناسب به زیرساخت‌های اساسی نیاز دارد که تلاش می‌شود با جذب اعتبارات مورد نیاز، این مهم فراهم شود.

استاندار تهران:دولت از ظرفیت‌های گردشگری حمایت می‌کند

وی گفت: برای رفع شکل ترافیک قلعه نو، احداث یک طرح کمربندی پیش بینی شده است که منابع اولیه آن در حدود یک هزار میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد تا با استفاده از این منبع کار اولیه آغاز شده و با جذب اعتبارات بیشتر، مشکل ترافیک این منطقه رفع شود تا تردد ساکنان جنوب‌شرق تهران با سهولت همراه گردد.

استاندار تهران روز پنجشنبه با حضور در شهرستان ورامین، ضمن ادای احترام به شهدای روستای محمدآباد عرب‌ها از جمله شهید طباطبایی از شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ دشت ورامین، چند طرح عمرانی و خدماتی را افتتاح کرد.

استاندار تهران:دولت از ظرفیت‌های گردشگری حمایت می‌کند

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha