۳ پایگاه اورژانس ١١۵ با همکاری خیران در خراسان رضوی افتتاح شد

مشهد- ایرنا- همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۳ پایگاه اورژانس ١١۵ و پد بالگرد با همکاری خیران در شهرستانهای سرخس، طرقبه شاندیز و فریمان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه در این مراسم گفت: پایگاه اورژانس و پد بالگرد بزنگان شهرستان سرخس، پایگاه گلستان شهر طرقبه و پایگاه ۲ شهری فریمان امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر علی یزدانی افزود: پایگاه اورژانس بزنگان سرخس با زیر بنای حدود ۱۵۰ متر مربع و با هزینه حدود یک میلیارد ریال و پد بالگرد بزنگان(محل نشست و برخاست بالگرد) با هزینه حدود ۵۰۰ میلیون ریال و با اهدای زمین و کمک خیران سلامت آماده ارایه خدمت شده است.

به گفته وی، احداث و افتتاح پایگاه و پد بالگرد بزنگان سرخس با توجه به جمعیت و مناطق گردشگری طبیعی و حجم بالای تردد به این شهرستان نقش مهمی در کاهش خدمت رسانی به بیماران و مصدومان خواهد داشت.

۳ پایگاه اورژانس ١١۵ با همکاری خیران در خراسان رضوی افتتاح شد

دکتر یزدانی گفت: زمین پایگاه‌ اورژانس گلستان شهر طرقبه نیز توسط شهرداری شهر تامین شده و ساخت آن توسط خیران سلامت و تلاش شبانه روزی مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز انجام شده است که این احداث آن با توجه به حضور زائران، مجاوران و مسافران بسیار در این منطقه گردشگری بسیار مهم و حیاتی بود.

وی ادامه داد: افتتاح پایگاه ۲ شهری فریمان یکی دیگر از پروژه‌های مهم اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان بود که با توجه به توسعه شهری و جمعیت و مسیرهای مواصلاتی، این نیاز سالها در شهرستان فریمان احساس می‌شد و زمین پایگاه توسط شهرداری تامین و ساختمان با هزینه حدود ۹ میلیارد ریال با کمک مادر شهید و خیر سلامت به بهره برداری رسید.

۳ پایگاه اورژانس ١١۵ با همکاری خیران در خراسان رضوی افتتاح شد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: ارتقای خدمات و فوریت‌های پیش بیمارستانی، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و مصدومان و همچنین کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر از اهداف اصلی توسعه زیر ساخت‌های اورژانس پیش بیمارستانی است.

دکتر یزدانی افزود: برای هر یک از این پایگاههای اورژانس یک دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات پزشکی توسط دانشگاه و مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شده است.

۳ پایگاه اورژانس ١١۵ با همکاری خیران در خراسان رضوی افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha