نوه شهید بروجردی: در «غریب» شخصیت شهید بروجردی به بهترین شکل نشان داده شد+فیلم

تهران- ایرنا- نوه شهید محمد بروجردی و بازیگر فیلم «غریب» این فیلم را عالی توصیف کرد و گفت: در غریب، شخصیت شهید بروجردی به بهترین شکل ممکن نشان داده شد.

محمد بروجردی در نهمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌الملی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: هم فیلم و هم حسی که بابک حمیدیان گرفته بود خیلی به شخصیت شهید بروجردی نزدیک و ملموس بود.

نوه شهید بروجردی: در «غریب» شخصیت شهید بروجردی به بهترین شکل نشان داده شد+فیلم

وی همچنین اظهار داشت: تا جایی که توانستیم با محمدحسین لطیفی(کارگردان) و حمید عنقا(تهیه‌کننده) در نوشتن فیلمنامه کمک کردیم. در جریان این که چه کمک‌هایی در ساخت غریب شده، نیستم اما قطعا نتیجه‌، آن شد که می‌خواستیم.

در فیلم، صحنه‌هایی بود که خاطره شهید بروجردی را زنده می‌کرد

نوه شهید بروجردی: در «غریب» شخصیت شهید بروجردی به بهترین شکل نشان داده شد+فیلم

بروجردی افزود: در فیلم، صحنه‌هایی بود که خود خاطره از شهید بروجردی را زنده می کرد و از خود خاطره هم صحنه‌ها برداشت شده بود، اما در فیلم شخصیتی را متوجه می‌شویم که مهربان، ساده و منظم بود.

وی خاطرنشان کرد: در غریب، تمام بودها و نبودها از شهید بروجردی نشان داده شده، خصوصا چند مورد از خاطراتی که شنیده بودم.

بروجردی این را هم گفت که قطعا دینی بر گردن شهید بروجردی نبود اما غریب را به بهترین شکل ممکن ساخت. در چند سال اخیر کسانی بودند که می خواستند این فیلم را بسازند و فقط خود آقای لطیفی بود که این فیلم را ساخت.

غریب مقطعی از زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می کند.

در خلاصه داستان غریب آمده است: سال ۱۳۵۸ با بالا گرفتن اختلافات گروه‌های مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و... . شهید محمد بروجردی به همراه اندکی از همرزمانش، برای سامان دادن به اوضاع و رسیدگی به شرایط مردم راهی غرب کشور شدند. اوضاع نابسامان و اوج گیری دسته بندی‌ها شرایط را برای فرمانده جوان منطقه غرب پیچیده‌تر کرد. تنها یک جرقه برای انفجار کافی بود.

بابک حمیدیان، مهران احمدی، رحیم نوروزی، هژیر سام احمدی، پردیس پور عابدینی، محمد رسول صفری، سام کبودوند، حسام محمودی، مجید اسماعیلی و فرهاد قائمیان در این غریب ایفای نقش می‌کنند و جعفر دهقان، سامیه لک، سمیرا کریمی و محمد بروجردی حضور افتخاری دارند

غریب محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و حامد عنقا تهیه کننده و فیلمنامه نویس این فیلم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha