۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85025599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد

گناوه - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: تعداد ۷۰ پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰۰ میلیاردتومان در شهرستان گناوه به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، احمد محمدی زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پروژه های افتتاحی و اجرایی دهه فجر امسال در شهرستان گناوه نسبت به هفته دولت تفاوت اساسی کرده است که این مهم نشان می‌دهد که در این منطقه روند سرمایه‌گذاری و کار سرعت گرفته است.

وی اظهار داشت: در بیستم بهمن ماه یک پروژه آبخیزداری در تاجملکی، یک واحد بوم‌گردی در روستای ساحلی قلعه حیدر گناوه، یک واحد آزمایشگاه مرکزی در گناوه ، افزایش ظرفیت و توسعه کلیدخانه پست برق ساحل گناوه و گازرسانی افتتاح شد و ۲ کارخانه عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و پرورش و نگهداری مرغ مادر گوشتی اجرایی شد ، ضمن اینکه یک خانواده شهید مدافع حرم از نعمت گاز بهره‌مند شد.

۷۰ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد

محمدی زاده گفت: در حوزه صنعت مرغداری شهرستان گناوه گام‌های موثری از جمله در حوزه مرغ تخم گذار، تولید جوجه یک روزه، پرورش مرغ، کشتارگاه مرغ و طیور ، سردخانه و نگهداری و کارخانه های تولید غذای دام و طیور برداشته شده است که زنجیره ارزشی مرغ را در استان بوشهر تکمیل خواهد کرد.

استاندار بوشهر با تقدیر از کسانی که این اتفاقات را رقم زدند گفت: از مردم و سرمایه گذاران این منطقه بخاطر اعتمادی که در جنگ اقتصادی دشمنان به نظام و مردم و حاکمیت کردند قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در جنگ نظامی در برابر دشمنان به پیروزی و به استقلال دفاعی و امنیتی رسیدیم ، در جنگ اقتصادی نیز به استقلال اقتصادی و پیروزی دست خواهیم یافت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha