پلیس راهور همدان محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن را اعلام کرد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی با هدف برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در معابر شهر همدان خبر داد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تامین ایمنی عبور و مرور راهپیمایان و پیشگیری از بروز گره ترافیکی در روز ۲۲ بهمن، محدودهای ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی اعمال می شود.

وی اضافه کرد: پلیس از تردد خودروها در مسیرهای پیش بینی شده برای راهپیمایی از جمله مسیرهای منتهی به امام زاده عبدالله، بلوار کاشانی، خواحه رشید و بخشی از میدان آرامگاه بوعلی سینا جلوگیری می کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: ماموران در مسیر راهپیمایی مستقر می شوند تا مانع ورود خودرو از کوچه و خیابان های فرعی به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر همدان می شوند.

سرهنگ جمالی بیان کرد: بر این اساس توقف و تردد خودرو و موتور سیکلت در مسیرها های یاد شده از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح فردا(۲۲ بهمن) ممنوع است و خودرو رانندگان بی توجه به این محدودیت ها اعمال قانون می شود.

به گفته وی، خودرو و موتورسیکلت های متوقف شده در این مسیرها همزمان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با جرثقیل از محل منتقل و به پارکینگ انتقال داده می شود همچنین توقف خودرو در زیر پل خواجه رشید ممنوع است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه سعی شده کمترین محدودیت ترافیکی اعمال شود اظهار داشت: محدودیت ها تا پایان مراسم ادامه داد البته پس از خروج کامل راهپیمایان از مسیر راهپیمایی بلافاصله اجازه تردد خودروها داده می شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در بیش از ۷۷ شهر، بخش، دهستان و روستای استان برگزار می شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹.۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می شود و در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha