بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی گام بلندی در جهت گسترش عدالت در کشور است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی گام بلندی در گسترش عدالت در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد مخلص الائمه روز جمعه در حاشیه سفر به شهرستان شازند و در آیین بهره‌برداری از یک طرح‌ آبرسانی در این شهرستان، افزود: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح از جمله مطالبات به حق و قدیمی مردم سربند و شازند بوده است.

وی ادامه داد: آبرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای منطقه، گام بلندی در مسیر توسعه عدالت در سطح کشور است و این اقدام ارزشمند همچنان ادامه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف کشور توسط نیروهای بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن محتبی (ع) و نهادهای متولی در حال اجرا است و به زودی شاهد پایان این طرح‌های بسیار مهم و بارزش آبرسانی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: از ۲ سال اخیر با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای جهادی سپاه پاسداران، ۳۰ روستا در شهرستان شازند به ویژه در منطقه سربند از نعمت آب سد کمال صالح برخوردار شدند.

محمود احمدی بیغش افزود: اکنون از این ۳۰ روستا، به ۱۱ روستا آبرسانی انجام شد و این اقدام که با مشارکت آب و فاضلاب استان مرکزی و شهرستان انجام شد جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: امید است عملیات اجرایی این طرح برای ۱۹ روستای باقی مانده شهرستان شازند در سال آینده انجام شود.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان شازند با خانواده شهید والا مقام شهید محمود حیدری دیدار کرد.

شهید محمود حیدری سال ۱۳۴۴ در روستای مرواریددره از توابع شهرستان شازند متولد شد و در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی بهمن شیر به مقام والای شهادت نایل آمد.

زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای مرواریددره با ۲ هزار متر مربع حجم عملیات و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال همزمان با دهمین روز دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha