فرمان عفو رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

اردبیل - ایرنا - امام جمعه گرمی مغان گفت: عفو رهبری دشمن را خلع سلاح کرد و باعث شد صف معترضین و فریب خوردگان از اغتشاشگران جدا شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای گرمی مغان با اشاره به عفو مقام معظم رهبری نسبت به شمار کثیری از بازداشت شدگان در حوادث ماه‌های گذشته تصریح کرد: این عفو سبب شد تا حقیقت مطلب و توطئه دشمن برای مردم روشن شود و مسئولان با اقتدار در مقابل اغتشاشگران ایستادند و به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند قرار نگرفتند.

وی افزود: مسئولان در اوج اقتدار، اغتشاشات را مدیریت کردند و وقتی اغتشاش و اغتشاشگران و حامیان و مزدوران و فریب خوردگان ، شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند.

حجت‌الاسلام صفری ادامه داد: حالا شما بروید در آمریکا بررسی کنید که با حمله کنندگان به کاخ سفید چه کردند و چه می‌کنند و بروید ببنید در انگلیس و فرانسه با معترضین چگونه برخورد می‌کنند و نوع برخورد آنها را با برخورد جمهوری اسلامی مقایسه کنید و خواهید دید فاصله از توحش آنان تا تمدن ایرانیان چقدر است.

وی اضافه کرد: عده‌ای که از قطار انقلاب پیاده شدند و عزلت گزیدند یا در مقابل انقلاب سنگ اندازی کردند و به خارج فرار کردند و به آغوش دشمن ملت ایران رفتند، آنها یا انقلابی نما بودند و منافقانه خود را انقلابی نشان دادند یا انقلابی بودند ولی انقلابی ماندن را تحمل نکردند.

امام جمعه گرمی مغان ادامه داد: آنان یا فریب تبلیغات گمراه کننده دشمن را خوردند و یا نسبت به اهداف و فلسفه انقلاب ناآشنا بودند.

گرمی مغان با حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha