۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۲۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85026503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لحظه شماری مردم برای دورهمی بهار انقلاب در سرزمین اقوام 

کرج- ایرنا- فراخوان‌های گروه‌ها و تشکل‌های اجتماعی و سیاسی تا تمرین دسته جمعی چکامه‌های دانش آموزی و حرکت جمعیت از مناطق مختلف به سمت میعادگاه‌ها، حکایت از لحظه شماری البرزی‌ها برای دورهمی باشکوه بهار انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش ایرنا، این روزها افتتاح پروژه های بزرگ و کوچک در تمام نقاط البرز بخش دیگری از سفره آیی نظام اسلامی برای خدمت به مردم البرز به نمایش گذاشته است.
افتتاح صدها پروژه عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی ، اقتصادی ، اجتماعی و اشتغالزا در البرز حاصل تلاش دولتمردانی است که ماه ها برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به صورت جهادی پایکار بوده اند.
اینک بار دیگر مردم  با وحدت و انسجام خود در برابر دشمنان اسلام و ارزش ها به میدان می آیند تا وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

لحظه شماری  برای دورهمی بهار انقلاب در سرزمین اقوام 


البرز در این روزها برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برپا کرد و در ایستگاه آخرحماسه حضوررا به نمایش می گذارد.
فضای مجازی استان سرشار از پیام ها و فراخوان های گروه های اجتماعی برای شرکت حماسه ساز در جشن انقلاب اسلامی است.
امروز هزاران دانش آموز، دانشجو، کارگر ، کشاورز، کارمند ، بازاری و سایر قشرها در البرز به میدان خواهند آمد و تصویری با شکوهی از انقلاب اسلامی و وفاداری ها به نمایش خواهند گذاشت.
امروز البرزی ها می آیند و با آرمان های امام ، شهدا و رهبر انقلاب تجدید میثاق می کنند.
شور و هیجان البرز به واسطه اقوام ایرانی حال و هوای خاصی دارد. سرزمین رنگین کمان اقوام در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد جلوه دیگر از حماسه زنان و مردانی است که پای ارزش های انقلابی ایستاده و برای دفاع از آنها آماده جانفشانی هستند.
امروز استکبار با چشم خود خواهد دید که نقشه های شومش راهی به جایی نبرده و باید شکست دیگری را تجربه کند..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha